Επτά υπερ-τροφές του Ιανουαρίου

Επτά υπερ-τροφές του Ιανουαρίου - Tasty-Day.gr - QR Code Friendly
CristianeMayumi@flickr
Μανταρίνια: μυρωδάτα και θρεπτικά

6737939467 55cfe85e0d o 1

Είναι πεντανόστιμα και μπορούν να αντικαταστήσουν εύκολα τα σνάκς, αφού μεταφέρονται ευκολότατα στο γραφείο, το σχολείο, την εκδρομή κα. Πέραν της γλυκιάς γεύσης τους, αποτελούν μια πολύ καλή πηγή βιταμίνης C, η ποσότητα της οποίας μπορεί να φτάνει και το 40% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης.

Λαχανάκια Βρυξελλών: σούπερ αντιοξειδωτικά

15115731313 f32f7dddd9 o

Είναι στην εποχή τους και έχουν μεγάλη θρεπτική αξία, καθώς είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες, ενώ ταυτόχρονα μας βοηθούν να αισθανόμαστε χορτάτοι Εχουν, δε, ευεργετική δράση στη χοληστερίνη!

Γκρέιπφρουτ: το φρούτο της υγείας

15094324157 4dcbe9737d o

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το γκρέιπφρουτ αποτελεί εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, τονώνοντας το ανοσοποιητικό μας σύστημα και εμποδίζοντας τη δράση των ελεύθερων ριζών που προκαλούν φλεγμονές. Πολλοί θεωρούν ότι έχουν και λιποδιαλυτική δράση.

Γλυκοπατάτα: η πιο γλυκιά και θρεπτική εκδοχή της πατάτας

14763855097 91d947ae60 o

Οι διατροφολόγοι ανά τον κόσμο τις συστήνουν ανεπιφύλακτα, καθώς αποτελούν πολύ καλή πηγή βήτα καροτίνης (αντιοξειδωτικό που μετατρέπεται σε βιταμίνη Α στο σώμα μας).

Πράσα: Σαν κρεμμύδι αλλά πιο γλυκό!

293717280 8afbf5b915 o

Τα πράσα αποτελούν μία καλή εναλλακτική λύση για όσους δεν συμπαθούν τα κρεμμύδια, αφού έχουν παρόμοια, αλλά πιο ήπια γεύση. Ταυτόχρονα, αποτελούν μια πολύ καλή πηγή ασβεστίου και καλίου, μέταλλα απαραίτητα στον οργανισμό μας, τα οποία μεταξύ άλλων βοηθούν στην επαναφορά των πονεμένων από τη γυμναστική μυών.

Ρόδι: διατροφική βόμβα

8202497480 5b260730c6 o

Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για τα οφέλη του ροδιού, το οποίο εκτός από αντικαρκινικές ιδιότητες λόγω των αντιοξειδωτικών του, βοηθά και στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, δρώντας βοηθητικά όσον αφορά διάφορα προβλήματα όπως π.χ. τη στυτική δυσλειτουργία. Ακόμη, οι σπόροι του περιέχουν φυτικές ίνες, ασκορβικό οξύ, βιταμίνη Κ, κάλιο και σίδηρο.

Μπρόκολο : Ο απόλυτος σύμμαχος της υγείας

5906796289 7fe4135bb7 o

Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε βιταμίνες και ειδικά σε βιταμίνη C και είναι καλή πηγή ασβεστίου, μαγνησίου, φολικού οξέως και καλίου, που το κάνουν ισχυρό αντιοξειδωτικό και ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Επίσης, έχει μόλις 25-30 θερμίδες ανά 100γρ. οπότε είναι καλό να το προτιμήσουμε εάν θέλουμε να χάσουμε βάρος.
Επτά υπερ-τροφές του Ιανουαρίου - Tasty-Day.gr - QR Code Friendly