Υγεία και Διατροφή - Tasty-Day.gr - QR Code Friendly
Νέα έρευνα του Virginia Tech University υποδεικνύει ότι η αντικατάσταση ενός αναψυκτικού την ημέρα με νερό έχει τεράστιο όφελος στη γενική υγεία.
Ένα γιαούρτι την ημέρα μπορεί ενδεχομένως να κρατήσει μακριά την κατάθλιψη.
Οι άνθρωποι που ξυπνάνε νωρίς το πρωί και πέφτουν για ύπνο επίσης πιο νωρίς, ενστικτωδώς επιλέγουν μια πιο υγιεινή διατροφή στη διάρκεια της μέρας. 
Νέα έρευνα έδειξε ότι η κατανάλωση καφέ μπορεί να συμβάλει στην αύξηση του προσδόκιμου επιβίωσης.
Έχουμε την καλύτερη διατροφή του κόσμου. Ωστόσο, και άλλα διαιτολόγια, από κάθε γωνιά του κόσμου, περιλαμβάνουν στοιχεία και συνήθειες που μπορούμε να ενσωματώσουμε στην καθημερινή μας ζωή εξασφαλίζοντας υγεία και μακροζωία.
Οι μπανάνες έχουν κάπως χαθεί ανάμεσα σε όλες τις τάσεις με τα καινούργια εξωτικά φρούτα που διαφημίζεται ότι κάνουν θαύματα. Αλλά η αλήθεια είναι ότι οι μπανάνες είναι ίσως το πιο υποτιμημένο φρούτο της φύσης.
Συχνά όταν τρώμε μεσημεριανό φαγητό μας πιάνει μετά μια νύστα. Γιατί συμβαίνει και πως μπορείτε να την κατανικήσετε;
Τα συμπληρώματα με ιχθυέλαια ωμέγα-3 μπορεί να προστατεύσουν από πρόωρο θάνατο τους καρδιοπαθείς που πρόσφατα είχαν πάθει έμφραγμα ή όσους πάσχουν από καρδιακή ανεπάρκεια.
Αν σας έλεγε κάποιος ότι από τον τρόπο που μασάτε την τροφή σας μπορεί να ενισχυθεί το ανοσοποιητικό σας θα το πιστεύατε;
Τα όσπρια προσφέρουν περισσότερο κορεσμό μετά το γεύμα σε σχέση με το κρέας, αναφέρει νέα μικρή έρευνα.
Έρευνες επανειλημμένα έχουν αναφερθεί στο πως αυτό που τρώμε επηρεάζεται κατά πολύ από αυτόν που κάθεται μαζί μας στο τραπέζι.
Ο καλύτερος τρόπος να θωρακίσουμε το δέρμα μας απέναντι στις βλαβερές UV ακτινοβολίες είναι η συχνή χρήση του αντηλιακού. Μπορούμε όμως να ενισχύσουμε την προστασία του αντηλιακού και διαμέσου της διατροφής μας.
Το καλοκαίρι καθιστά απαραίτητη την σωστή ενυδάτωση για τον οργανισμό μας και την παράλληλη αποφυγή της αφυδάτωσης.
Το αλκοόλ θέτει τον εγκέφαλο σε κατάσταση ασιτίας, αυξάνοντας την πείνα και την όρεξη, ανακάλυψαν ερευνητές.
Η μεσογειακή διατροφή, που είναι πλούσια σε παρθένο ελαιόλαδο, μπορεί να βελτιώσει περαιτέρω τα προστατευτικά για την καρδιά οφέλη της «καλής» χοληστερόλη, δηλαδή της υψηλής πυκνότητας λιπροπρωτεΐνης (HDL), σύμφωνα με μια νέα ισπανική επιστημονική έρευνα. Η νέα μελέτη δείχνει ότι…
Σελίδα 6 από 10