Υγεία και Διατροφή - Tasty-Day.gr - QR Code Friendly
Η κατανάλωση κόκκινου κρέατος σε ποσότητες πάνω από αυτές που συνιστώνται δεν επηρεάζει τους βραχυπρόθεσμους παράγοντες κινδύνου για καρδιαγγειακή νόσο, όπως υπέρταση και χοληστερόλη, σύμφωνα με επισκόπηση κλινικών δοκιμών, του Purdue University.
Η βιταμίνη D, γνωστή και ως «βιταμίνη της λιακάδας», παράγεται στο δέρμα υπό την επίδραση του ήλιου, γι' αυτό τα επίπεδά της μειώνονται το χειμώνα.
Μια πληθώρα ερευνών αποδεικνύει ότι οι τροφές που επιλέγουμε επιδρούν όχι μόνο στο σώμα, αλλά και στο μυαλό μας.
Ρώμη, Ιταλία. Μια νέα ιταλική επιστημονική έρευνα έρχεται να αποκαταστήσει την φήμη των ζυμαρικών, υποστηρίζοντας ότι όχι μόνο δεν παχαίνουν, αλλά μπορούν να συμβάλλουν στην απώλεια των περιττών κιλών.
"Ήδη εδώ και αρκετό καιρό γνωρίζουμε ότι οι ξηροί καρποί είναι γεμάτοι με ουσίες που κάνουν καλό στην καρδιά και το κυκλοφορικό σύστημα, προστατεύουν από την παχυσαρκία, ή τον διαβήτη", δήλωσε η Wiebke Schlör, διδάσκων στο Τμήμα Διατροφικής Τοξικολογίας του…
Νέα έρευνα του Virginia Tech University υποδεικνύει ότι η αντικατάσταση ενός αναψυκτικού την ημέρα με νερό έχει τεράστιο όφελος στη γενική υγεία.
Ένα γιαούρτι την ημέρα μπορεί ενδεχομένως να κρατήσει μακριά την κατάθλιψη.
Οι άνθρωποι που ξυπνάνε νωρίς το πρωί και πέφτουν για ύπνο επίσης πιο νωρίς, ενστικτωδώς επιλέγουν μια πιο υγιεινή διατροφή στη διάρκεια της μέρας. 
Νέα έρευνα έδειξε ότι η κατανάλωση καφέ μπορεί να συμβάλει στην αύξηση του προσδόκιμου επιβίωσης.
Έχουμε την καλύτερη διατροφή του κόσμου. Ωστόσο, και άλλα διαιτολόγια, από κάθε γωνιά του κόσμου, περιλαμβάνουν στοιχεία και συνήθειες που μπορούμε να ενσωματώσουμε στην καθημερινή μας ζωή εξασφαλίζοντας υγεία και μακροζωία.
Οι μπανάνες έχουν κάπως χαθεί ανάμεσα σε όλες τις τάσεις με τα καινούργια εξωτικά φρούτα που διαφημίζεται ότι κάνουν θαύματα. Αλλά η αλήθεια είναι ότι οι μπανάνες είναι ίσως το πιο υποτιμημένο φρούτο της φύσης.
Συχνά όταν τρώμε μεσημεριανό φαγητό μας πιάνει μετά μια νύστα. Γιατί συμβαίνει και πως μπορείτε να την κατανικήσετε;
Τα συμπληρώματα με ιχθυέλαια ωμέγα-3 μπορεί να προστατεύσουν από πρόωρο θάνατο τους καρδιοπαθείς που πρόσφατα είχαν πάθει έμφραγμα ή όσους πάσχουν από καρδιακή ανεπάρκεια.
Αν σας έλεγε κάποιος ότι από τον τρόπο που μασάτε την τροφή σας μπορεί να ενισχυθεί το ανοσοποιητικό σας θα το πιστεύατε;
Τα όσπρια προσφέρουν περισσότερο κορεσμό μετά το γεύμα σε σχέση με το κρέας, αναφέρει νέα μικρή έρευνα.
Σελίδα 5 από 10