Υγεία και Διατροφή - Tasty-Day.gr - QR Code Friendly
Οι συσκευασμένες σαλάτες ενδεχομένως να κρύβουν κινδύνους για την υγεία των καταναλωτών, καθώς βρετανική μελέτη διαπίστωσε ότι ενθαρρύνεται η παρουσία σαλμονέλας, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό έντυπο «Applied and Environmental Microbiology».
Κατά μέσο όρο το 40% του βάρους ενός παιδιού - πόσο παχύ ή λεπτό θα είναι- κληρονομείται από τους γονείς τους, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική μελέτη.
Οι νεαροί ενήλικες με ήπια υπέρταση πρέπει να προσέχουν την ποσότητα καφεΐνης που καταναλώνουν, επειδή, σύμφωνα με έρευνες, αυτό θα μπορούσε να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών επεισοδίων, αλλά και εκδήλωσης διαβήτη αργότερα στην ζωή τους.
Η νικοτίνη προκαλεί ταχεία αύξηση της πίεσης του αίματος και σοβαρές βλάβες στους πνεύμονες. Επιπλέον, ακόμη και αν κάποιος σταματήσει το κάπνισμα, η επίδραση της νικοτίνης μπορεί να διαρκέσει για χρόνια.
Σύμφωνα με μελέτη η οποία έγινε στο πανεπιστήμιο Brandeis στη Μασαχουσέτη και δημοσιεύθηκε στη Daily Mail, η έλλειψη ύπνου έχει αντίκτυπο στη μνήμη του ανθρώπου.
Έρευνα που δημοσιεύθηκε στην έγκριτη επιστημονική επιθεώρηση British Medical Journal, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι τα φλαβονοειδή, χημική ένωση σε ορισμένες τροφές, μπορεί να είναι εν μέρει υπεύθυνα για τις ιδιότητες απώλειας των περιττών κιλών που έχουν τα φρούτα και τα…
Μίσιγκαν. Το νερό ίσως τελικά να είναι το μυστικό όπλο στη μάχη κατά των περιττών κιλών και της παχυσαρκίας, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο «Annals of Family Medicine».
Ο μεταβολισμός σας εξαρτάται εν μέρει από τη γενετική σας προδιάθεση, αλλά μπορείτε να τον αυξήσετε με φυσικό μέσω της κατάλληλης διατροφής.
Υπάρχουν πολλές “σούπερ” υγιεινές τροφές, τις οποίες οι διατροφολόγοι συνιστούν σε όλους τους ανθρώπους, αφού μας προσφέρουν πολύ σημαντικά οφέλη σχεδόν για κάθε πτυχή της υγείας μας.
Νέα έρευνα του Institute for Scientific Information on Coffee, ανακάλυψε ότι άνθρωποι που καταναλώνουν 3 έως 5 φλιτζάνια καφέ την ημέρα μπορεί ενδεχομένως να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης άνοιας, νόσου του Πάρκινσον και Alzheimer εως 27%.
Η κατανάλωση γευμάτων με χαμηλούς υδατάνθρακες μπορεί ενδεχομένως να οδηγήσει σε υγιείς αλλαγές στο μεταβολισμό μιας γυναίκας, που δεν συμβαίνουν όταν καταναλώνει γεύματα πλούσια σε υδατάνθρακες, υποδεικνύει μικρή έρευνα.
Η πρόσληψη ασβεστίου από τον οργανισμό βοηθά στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας, σύμφωνα με μελέτη που έγινε σε άτομα μέσης ηλικίας.
Μίσιγκαν. Τα ω-3 λιπαρά οξέα μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου στα άτομα με υψηλή χοληστερόλη ή τριγλυκερίδια, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Mayo Clinic Proceedings.
Οι άνθρωποι που τρώνε πολύ κόκκινο κρέας, ιδίως μη κατεργασμένο, κινδυνεύουν περισσότερο να αναπτύξουν μια συχνή φλεγμονώδη πάθηση του εντέρου, την εκκολπωματίτιδα, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Η πλούσια σε μαγνήσιο διατροφή μπορεί ενδεχομένως να μειώσει τον κίνδυνο χρόνιων προβλημάτων υγείας, όπως καρδιοπάθεια και διαβήτη, υποδεικνύει νέα έρευνα.
Σελίδα 4 από 10