Υγεία και Διατροφή - Tasty-Day.gr - QR Code Friendly
Νέα έρευνα του Institute for Scientific Information on Coffee, ανακάλυψε ότι άνθρωποι που καταναλώνουν 3 έως 5 φλιτζάνια καφέ την ημέρα μπορεί ενδεχομένως να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης άνοιας, νόσου του Πάρκινσον και Alzheimer εως 27%.
Η κατανάλωση γευμάτων με χαμηλούς υδατάνθρακες μπορεί ενδεχομένως να οδηγήσει σε υγιείς αλλαγές στο μεταβολισμό μιας γυναίκας, που δεν συμβαίνουν όταν καταναλώνει γεύματα πλούσια σε υδατάνθρακες, υποδεικνύει μικρή έρευνα.
Η πρόσληψη ασβεστίου από τον οργανισμό βοηθά στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας, σύμφωνα με μελέτη που έγινε σε άτομα μέσης ηλικίας.
Μίσιγκαν. Τα ω-3 λιπαρά οξέα μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου στα άτομα με υψηλή χοληστερόλη ή τριγλυκερίδια, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Mayo Clinic Proceedings.
Οι άνθρωποι που τρώνε πολύ κόκκινο κρέας, ιδίως μη κατεργασμένο, κινδυνεύουν περισσότερο να αναπτύξουν μια συχνή φλεγμονώδη πάθηση του εντέρου, την εκκολπωματίτιδα, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Η πλούσια σε μαγνήσιο διατροφή μπορεί ενδεχομένως να μειώσει τον κίνδυνο χρόνιων προβλημάτων υγείας, όπως καρδιοπάθεια και διαβήτη, υποδεικνύει νέα έρευνα.
Η κατανάλωση κόκκινου κρέατος σε ποσότητες πάνω από αυτές που συνιστώνται δεν επηρεάζει τους βραχυπρόθεσμους παράγοντες κινδύνου για καρδιαγγειακή νόσο, όπως υπέρταση και χοληστερόλη, σύμφωνα με επισκόπηση κλινικών δοκιμών, του Purdue University.
Η βιταμίνη D, γνωστή και ως «βιταμίνη της λιακάδας», παράγεται στο δέρμα υπό την επίδραση του ήλιου, γι' αυτό τα επίπεδά της μειώνονται το χειμώνα.
Ρώμη, Ιταλία. Μια νέα ιταλική επιστημονική έρευνα έρχεται να αποκαταστήσει την φήμη των ζυμαρικών, υποστηρίζοντας ότι όχι μόνο δεν παχαίνουν, αλλά μπορούν να συμβάλλουν στην απώλεια των περιττών κιλών.
"Ήδη εδώ και αρκετό καιρό γνωρίζουμε ότι οι ξηροί καρποί είναι γεμάτοι με ουσίες που κάνουν καλό στην καρδιά και το κυκλοφορικό σύστημα, προστατεύουν από την παχυσαρκία, ή τον διαβήτη", δήλωσε η Wiebke Schlör, διδάσκων στο Τμήμα Διατροφικής Τοξικολογίας του…
Νέα έρευνα του Virginia Tech University υποδεικνύει ότι η αντικατάσταση ενός αναψυκτικού την ημέρα με νερό έχει τεράστιο όφελος στη γενική υγεία.
Ένα γιαούρτι την ημέρα μπορεί ενδεχομένως να κρατήσει μακριά την κατάθλιψη.
Νέα έρευνα έδειξε ότι η κατανάλωση καφέ μπορεί να συμβάλει στην αύξηση του προσδόκιμου επιβίωσης.
Οι άνθρωποι που ξυπνάνε νωρίς το πρωί και πέφτουν για ύπνο επίσης πιο νωρίς, ενστικτωδώς επιλέγουν μια πιο υγιεινή διατροφή στη διάρκεια της μέρας. 
Έχουμε την καλύτερη διατροφή του κόσμου. Ωστόσο, και άλλα διαιτολόγια, από κάθε γωνιά του κόσμου, περιλαμβάνουν στοιχεία και συνήθειες που μπορούμε να ενσωματώσουμε στην καθημερινή μας ζωή εξασφαλίζοντας υγεία και μακροζωία.
Σελίδα 1 από 6